,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/nepoznatizagreb" />

Nepoznati Zagreb

28.04.2010., srijeda

"Folka" za one koji žele znati malo više - dio peti: Završno poglavlje


Ulaz sa Slavonske avenije u Župančičevu. Snimio: Vanja

Kao što sam već najavio, evo friških fotki (tek su se pixeli osušili nakon razvijanja wink) sa jučerašnje šetnje kvartom - ponudit ću vam ih bez puno filozofiranja, kao dokumentarni uvid u jedno oblačno proljetno popodne Folke. No, svejedno bih vam prvo ispričao dvije priče sa šetnje:

Šećući se središtom kvarta (u blizini bankomata na koji pokazuje Škrtica McTvrdi odnosno Baja Patak, vidi fotku dolje!) popeo sam se na krov garaže koja je javna površina lako dostupna svima (penje se pomoću rampe predviđene za vozil). Od tamo sam fotkao već spomenuti bankomat, fotku sa golubom i još poneku koju nisam uvrstio u ovaj izbor. Uokolo je bila gomila ljudi, po kafićima, ulici, za jednim stolom u parku je društvo kartalo ... I, uočio me je sa balkona zgrade iznad bankomata neki mlađi penzioner, cca 60 godina, i krenuo na sav glas vikati:

- Hej ti, hej, čekaj, čekaj me! Je*em te u usta, čekaj me!

Ponovio je te fraze, bez pretjerivanja, nekoliko desetaka puta i to svim svojim vrlo snažnim glasom. Ispočetka sam ga ignorirao, no kad sam vidio da se sve više ljudi okreće i da svi zvjeraju uokolo kome je to namijenjeno (većina me nije vidjela jer sam bio na krovu) onda sam se diskretno povukao na "rezervne položaje" ... iako nisam snimao ništa što bi na bilo koji način moglo biti provokativno ili nedostojno ipak mi je bilo draže ne izazivati previše pozornosti (ipak, sad mi je žao što nisam snimio tog "bukača", da ga vidite wink).

Kad sam odlazio, još sam ga čuo u treću ulicu kako izvikuje tu svoju čuvenu frazu.

Ovo je prvi put otkako fotkam (ima tome 20 godina) da sam doživio ovakav događaj.

Priča druga: šećući se po kvartu stigao sam i do košarkaškog igrališta na samome jugu, blizu semafora. Na klupi pored igrališta je sjedila grupica mladih očitog romskog porijekla. Nisam imao namjeru slikati ih nego sam se koncentrirao na zgrade. No, jedan od njih (pogledajte fotku dolje, najljeviji na klupi) me je pitao:

"Čuj, možeš nas slikati?"

Rekoh da može, poslikah, pitao me je gdje će to izaći, rekao sam da će na internetu, da nisam iz novina ... "Ah", rekao je.

Eto, ako ih vidite negdje, recite im da su na webu! wink


Ljubitelji fotografije. Snimio: Vanja

A sad, krenimo dalje po kvartu!


Bilo kuda, Folkina heraldika svuda. Snimio: Vanja


Još malo stencil-arta. Snimio: Vanja


Pazi, Dinamo na putu! Snimio: Vanja


"Šta ćeš, mama, tako ti je to ovdje ...". Snimio: Vanja


Još malo rupica. wink Župančičeva ulica. Snimio: Vanja


Čemu služe topole ... Župančičeva ulica. Snimio: Vanja


A tko nema topole, tad se služi ovim "dalekovodom"! Snimio: Vanja


Carstvo zelenila ... a tek kad se pošiša trava, kako će tek onda biti! Snimio: Vanja


Garaža ili što li već u centru, na kojoj sam imao čast upoznati galamdžiju sa balkona. Snimio: Vanja


Golub kojeg nisu smetale psovke. Snimio: Vanja


"Izvol'te bankomat" Snimio: Vanja


Svaki kvart, pa i Folku, krase i njegove stanovnice. Snimio: Vanja


Lijepa gesta: pješačka staza zaobilazi drvo (Gavellina ulica). Snimio: Vanja


Obnovljena fasada jedne zgrade ... Snimio: Vanja


... i neobnovljena susjedne. Snimio: Vanja

Reciklirajte vrećice. Snimio: Vanja


Vijugava staza na istoku kvarta, vodi ka Savici. Snimio: Vanja


Samo dio nevjerojatnog neprekinutog niza od 60 garaža u Laurenčićevoj ulici. Snimio: Vanja


Na kraju niza. Snimio: Vanja


Najtrošnija vrata u nizu. Snimio: Vanja


Najljepša vrata u nizu (moj osobni izbor). Snimio: Vanja


Prometni poligon uz osnovnu školu, nekada čest prizor, a sada vrlo rijedak. Snimio: Vanja


Mural na sjevernoj strani škole koja je sa svih strana obojana graffitima. Snimio: Vanja


Dio južne strane škole. Snimio: Vanja


Istočni mural. Snimio: Vanja

Red je nazad ka gradu se vratiti, ponovo smo u pothodniku ka Sigečici, samo još da uslikam odvaljenu betonsku ploču koju je spomenula Zlica u svom komentaru ...


Snimio: Vanja

... i, pa-pa, Folka, do slijedećeg susreta!


Snimio: Vanja
- 11:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2024 (6)
Veljača 2024 (6)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (2)
Studeni 2023 (7)
Listopad 2023 (5)
Rujan 2023 (2)
Kolovoz 2023 (6)
Srpanj 2023 (8)
Lipanj 2023 (11)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (5)
Veljača 2023 (6)
Siječanj 2023 (3)
Prosinac 2022 (7)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (3)
Rujan 2022 (2)
Kolovoz 2022 (3)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (11)
Ožujak 2022 (10)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (9)
Prosinac 2021 (8)
Studeni 2021 (3)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (9)
Kolovoz 2021 (6)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (8)
Travanj 2021 (6)
Ožujak 2021 (10)
Veljača 2021 (4)
Siječanj 2021 (1)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (6)
Srpanj 2020 (3)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (4)
Ožujak 2020 (9)
Veljača 2020 (3)
Siječanj 2020 (9)
Prosinac 2019 (4)

Tema bloga:

Linkovi